17 Haziran 2009

Kızım büyüyor

Canım kızımın ay ay hatta günden güne geliştiğini görmek çok güzel bir şey. Geçenlerde dr'a gittik kilosu az demesi dışında çok şükür bir sağlık sorunu yok ama yemeğini yese ve biraz daha az hareketli olsa zaten kilo alacak ama yok yemiyor maalesef.
Ben bunu kendime sorun yapmıyorum artık önceden çok takardım, oturur ağlardım ama şimdi yemezse zorlamıyorum.
Biraz yaramazlıkları arttı son günlerde... Büyüdükçe paralel olarak artacaksa yandık. Son 3-4 gündür de ısırmaya başladı. Nereden öğrendi bilmiyorum, ben ısırmam kendisini babası da. geçen gün arkadaşım ısırdığını söylemişti sanırım ondan öğrendi.
Patates, tavuk en sevdiklerinden. başka yok zaten. Doktor vitamin, demir ve balık yağı verdi ama birde nasıl içireceğimizi söyleseydi süper olacaktı. Yeri göğü inletiyor ilaç içerken. Boğazına kaçmasından korkuyorum.
Tam anneler gününde çok güzel bir şekilde 'annne' demeye başladı :) bana büyük bir hediye oldu. Dışarıda gezmeye bayılıyor. Mümkünse hiç girmese içeri. Kedi, köpek, inek bilimum hayvanları çok seviyor ve korkmuyor da. el kuklası köpeğinden önce korktu sonra sevdi. Hatta elini takıp 'haf haf' diye kuklayı oynatmaya bile kalktı. Geometrik şekilli bloklarını yerlerine takıp çekiciyle de sağlamlaştırıyor. Telli boncuklu oyuncağını da çok sevdi pür dikkat boncukları geçiriyor.
Benim üzülüp ağladığımı gördüğünde ya da kendisine engel koyduğumda gelip şapur şupur öpüyor. Ben ilgi gösterince de kaçıyor hemen. Çok kötü bir hareketi var kızdığında, istediği olmadığında önceden kendini geriye doğru atardı ama şimdi şap şap kendine vuruyor. Ne yapacağımı şaşırıyorum. İnşallah kalıcı değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder