25 Temmuz 2014

Mübarek Ramazan-ı Şerif

Geldi geçiyor mübarek ay. Ramazanda anne olmak, çalışıyor olmak o kadar zor ki! İftar ile başlayan koşuşturma sahura kadar sürüyor. 4 saatlik uykuyla işe gitmek, eve gelince iki tane enerjik çocukla ilgilenmek hayli meşakkat. Tabi mükafatı da inşallah o yönde daha fazladır.

İsrail yine Ramazanda boş durmadı Gazze'yi vurdu. Ama müminlerin silahı olan duası bu Ramazanda yine Gazze'ye yöneldi. Mübarek Ramazanda daha kabul olan dualar inşallah yerini bulacak ve İsrail kahrolacaktır. Bundan eminim. Rabbim Filistin'deki, Gazzedeki, Suriye'deki müminlerin yar ve yardımcısı olsun.

Çocuklara haz öteleme eğitimi vermek için kaçırılmayacak bir fırsat Ramazan. Ben öğlene kadar tekne orucu tutturmak yerine genelde akşama doğru iftara birkaç saat kala genelde ikindi vaktinde yemek yedirip oruca başlatıyorum. Tabi küçük kızım ASU pek uymuyor yaşı küçük (3 yaş) ama büyük kızım MBU tam olarak uyuyor maşallah. Oruçlu olduğu için aç olmasa da daha çok acıkıyor. "Acıktım anne, Susadım anne" nidaları yükseliyor. "Çok susadıysan iç kızım ama çok az kaldı sen bilirsin" diyerek tamamen kendi iradesine bırakıyorum ve yemiyor, içmiyor. Top patlama sesini heyecanla bekliyorlar. Topun sesini duyar duymaz balkondan koşarak bize haber veriyorlar. Biz de onlar çok mühim bir iş yapmışlar gibi hadi oruçlarımızı açalım diyoruz. Keyiflice iftarımızı yapıyoruz. MBU sahura kalkmayı da çok istiyor. Kalktığı zamanlar da oluyor. Kuran-ı Kerim okuyor. Etkinlik yapıyor gün içinde. Havalar çok sıcak dışarı çıkamıyorlar akşam serin oluyor biraz ama bu sefer bizim çıkmaya vaktimiz ve halimiz kalmıyor. Bayramla birlikte biraz daha dışarıya açılmayı düşünüyorum.

LYS sonuçları açıklandı. Sağlık Kurumları İşletmeciliği Lisans programına yerleştim. Üst öğrenim sayıldığı için gitmek istiyorum okul yakın zaten ama örgün olduğu için iş yerimle görüşmem gerek. Aynı zamanda öğrenci affından faydalanarak Optisyenliğe de kayıt yaptırabiliyorum. Kafam karmakarışık. Ayrıca DGS sonucuna göre Ön Lisans İlahiyatı da Lisans Tamamla yapabilirim sonuçlara göre. Bu açık öğretim olacağından kazanmam halinde her halükarda olacak birşey. Rabbim can sağlığı ile hayırlı kararlar almayı nasip etsin.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder