2 Eylül 2014

BambinoYUP 2+ Zeka Geliştirme ve Dikkat Yoğunlaştırma



Önel Yayıncılığın, 2 ile 13 yaș arası çocuklarımızı etkin kılan, kavrama, algılama ve dikkat becerilerini geliştiren bütün setleri çok hoşuma gidiyor. Ben büyük kızım MBU için, 3-5 ve 4-6 setini kullanmıştık, küçük kızım ASU ise 3-5 yaş setini keyifle bitirdi. Şimdi ise yeni seriler çıkmış daha güzel olmuş. Setlere sahip olmak istiyorsanız kısa bir süre devam edecek olan %20 indirim fırsatını kaçırmayın derim. Almak isteyenler Ad, Soyad, Adres, Telefon, Nakitmi/Kredi kartımı, Hangi Seti istediklerini bana buradan veya yorum olarak yazabilirler. Bu set 125 liradan 100 liraya düşüyor. Kapıda ödeme ücreti ise 5 lira.  indirim bitti, kargo ücretsiz isterseniz indirimsiz fiyatıyla temin edebiliriz yine.

BambinoYUP 2+ Yaş Set İçerik:
1 x bambinoYUP Kontrol Kutusu
10 adet çalışma kitabı:
İki yaşında yapabildiklerim
2,5 yaşında yapabildiklerim
Resimlerle Çevremiz
Benim Küçük Dünyam- Resimler ve Kelimeler 1
Evimiz- Resimler ve Kelimeler 2
İlk Maceralarım- Resimler ve Kelimeler 3
Renkleri Öğreniyorum- Resimler ve Kelimeler 4
Ben Neredeyim?- Resimler ve Kelimeler 5
Aynısını Bulalım
Karşılaştırma ve Eşleştirme

Site içeriği için tıklayınız. Fikir edinmek isteyenler için fotoğraflar burada...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder